როგორ გავარჩიოთ „ნატურალი“ ბბ-რი ქიმიკოსისგან.

hqdefault

სტატიაში გამოყენებულია მასალები საიტიდან: nattyornot.com სტატია „50 ხერხი, როგორ გავარჩიოთ ნატურალი ქიმიკოსისგან“. მე ხშირად მეკითხებიან არის თუ არა სტეროიდებზე ლაზარ ანგელოვი, სიმეონ პანდა, ან შვარცნეგერის დროს იყენებდნენ თუ არა სტეროიდებს. იმისათვის რომ გავფანტო თქვენი ეჭვები, გთავაზობთ 20-ზე მეტ ხერხს, როგორ გაარჩიოთ ნატურალი ბბ-რი ქიმიკოსისგან. ერთს დავამატებ მხოლოდ, რომ ფარმას გამოყენება [სრულად ნახვა]

პრესის ვარჯიში ,,პლანკა”.

ibimou

პლანკა არის მუცლის პრესის ვარჯიში, რომელიც ერთი შეხედვით თითქოს მარტივი ვარჯიშია, მაგრამ ტექნიკურად სწორად – რთული შესასრულებელია. როგორ სრულდება ვარჯიში სწორად: თავი, ხერხემალი, საჯდომი და ფეხები უნდა იყოს ერთ ხაზზე. მაქსიმალურად დაჭიმეთ მუცლის პრესი, უყურეთ პირდაპირ, არ დაუშვათ თავი დაბლა და არც ზევით აწიოთ, ასე დაგეღლებათ კისერი. საჯდომიც არ აწიოთ [სრულად ნახვა]

ფრუქტოზა

fruktoza-mini

ბევრს აქვს მცდარი შეხედულება, რომ ფრუქტოზა დიეტურია და უფრო სასარგებლოა გახდომისთვის, ვიდრე შაქარი. დავიწყოთ იქიდან, რომ კალორიულობა ფრუკტოზასაც და შაქარსაც თითქმის ერთნაირი აქვთ, 100 გრამში 390 კკალ. მე ადრეც ვწერდი, რომ კალორიების დათვლას აზრი არ აქვს, რადგან ორგანიზმი ერთნაირი რაოდენობის კალორიების შემცველ პროდუქტებს სხვადასხვანაირად ითვისებს. ფრუქტოზა იყიდება დიაბეტიანებისთვის განკუთვნილ დიეტური [სრულად ნახვა]

ნიშნავს თუ არა ვარჯიშის შემდგომი კუნთის ტკივილი კუნთის ზრდას?

myshza

ალბათ გაგიგიათ ცნობილი გამონათქვამი: No pain, no game! არ არის ტკივილი, არ არის ზრდა. დიდი ხნის განმავლობაში ეგონათ, რომ კუნთების ზრდა განპირობებულია მათი მიკროტრავმებით, ანუ კუნთები ვარჯიშისგან იღებენ მიკროტრავმებს, აღდგენისას მიკროტრავმები ხორცდება და კუნთი მსხვილდება. აი სწორედ ამ ტრავმების შეხორცება ყოველი ვარჯიშის მერე უზრუნველყოფს კუნთის ზრდას. მიკროტრავმები იწვევენ კუნთის ტკივილს [სრულად ნახვა]

თავბრუსხვევა ვარჯიშის დროს.

Handsome young man resting after workout in gym

იმ შემთხვევაში, თუ თქვენ ხართ ჯანმრთელი და ვარჯიშის დროს გეხვევათ თავბრუ, მიზეზი შეიძლება იყოს სამი: პირველი ეს არის ჟანგბადის ცუდი მიწოდება, ჰიპოქსია. რომელიც გამოწვეულია დარბაზების ცუდი ვენტილაციით, ან არ მუშაობენ კონდენციონერები, დარბაზში ბევრია ხალხი და არ ანიავებენ კარგად. ინტენსიური ვარჯიშის დროს ტვინის ქსოვილებთან ჟანგბადის მიწოდება არ არის საკმარისი და თქვენ [სრულად ნახვა]