ძალისმიერი წოლჭიმის შესრულების ტექნიკა.

-5xq2gya9Ys

ვარჯიშის შესრულების მთლიანი მოძრაობა მიზანშეწონილია დავყოთ ფაზებად. 1. პირველი ფაზა. წინა სასტარტო პოზიციის მიღება. წინა სასტარტო პოზიციის სწორად მიღების ფაზა უზრუნველყოფს წოლჭიმისთვის ათლეტის მაქსიმალურად ხელსაყრელი სასტარტო პოზიციის მიღებას. მოსამზადებელ ფაზაში დაშვებული შეცდომები შეუძლებელია გამოსწორდეს უშუალოდ ვარჯიშის შესრულების დროს. ყურადღება მივაქციოთ სწორ სასტარტო პოზიციას: ბეჭები შეერთებულია, საყრდენი წერტილები მოდის ტრაპეციებზე და [სრულად ნახვა]

onolimpic

როგორ ჯობია, ჯერ გავხდეთ და მერე მოვიმატოთ მასა, თუ პირიქით, ჯერ მასა მოვიმატოთ და მერე გამოვშრეთ? შესაძლებელია თუ არა ერთდროულად დავწვათ ცხიმი და მოვიმატოთ კუნთური მასა?

28043_900

დამწყებები ხშირად სვამენ ამ კითხვას: როგორ ჯობია, ჯერ გავხდეთ და მერე მოვიმატოთ მასა, თუ პირიქით, ჯერ მასა მოვიმატოთ და მერე გამოვშრეთ? ჩემი პასუხი ამ კითხვაზე ასეთია, გააჩნია რამდენი ცხიმი გაქვთ, თუ გაქვთ სიმსუქნის პირველი ხარისხი ან ზევით, ან თქვენი სხეულის მასის ინდექსი 20%-ზე მეტია, მაშინ ცალსახად ჯერ უნდა გახდეთ. სხეულის [სრულად ნახვა]

onolimpic

ვიტამინი D.

Витамин-D

ვიტამინი D სპორტსმენებისათვის. მისი როლი კუნთის ზრდასა და ძალის მომატებაში, ცხიმის წვაში. ეს ინფორმაცია ძალიან სასარგებლოა მათთვის, ვინც ვარჯიშობს ნატურალურად და არ იყენებს სტეროიდებს. ვიტამინი D მედიცინის მიერ ოფიციალურადაა აღიარებული როგორც ჰორმონი, რომელიც ფაქტიურად სტეროიდულ ჰორმონს წარმოადგენს (ამ ტერმინზე ბევრი კამათი მიდის) და რომელიც თავისი მნიშვნელობით შეიძლება ტესტოსტერონს გაუთანაბრდეს. ყველამ [სრულად ნახვა]

onolimpic

რატომ არის ცურვა ვარჯიშის ყველაზე არაეფექტური სახეობა კანქვეშა ცხიმის წვისთვის?

63

დიდი შეცდომა იქნება, თუ კი ნებისმიერ კარდიო დატვირთვას აღვიქვამთ როგორც კალორიების დაწვის საშუალებას, რადგან ჩვენ არ ვხდებით მარტო კალორიების დაწვის ხარჯზე, იმისათვის რომ ჩვენ შევქმნათ კალორიების დეფიციტი და დავხარჯოთ მეტი კალორია ვიდრე ვიღებთ, გაცილებით ადვილია შევამციროთ კვება, ვიდრე ვირბინოთ ან ვიცურავოთ რამოდენიმე კილომეტრი. მეორე, ცხიმი იწვება განსაკუთრებულ პირობებში, კერძოდ ორგანიზმში [სრულად ნახვა]

onolimpic

ხერხემლის სვეტი.

g8t3g

მოზრდილი ადამიანის ხერხემლის სვეტი შედგება 33 – 34 მალისაგან. ხერხემლის სვეტი იყოფა შემდეგ ნაწილებად: კისრის ნაწილი გულმკერდის ნაწილი წელის ნაწილი გავის ნაწილი კუდუსუნის ნაწილი. შესაბამისად, მალებს ყოფენ 5 ჯგუფად: კისრის მალები გულმკერდის მალები წელის მალები გავის მალები კუდუსუნის მალები. ხერხემლის სვეტის ნაწილები საგიტალურ სიბრტყეში ქმნიან ოთხ ფიზიოლოგიურ ნადრეკს – კისრის, [სრულად ნახვა]