ხელების შეერთება კროსოვერზე (ან განგაშლა კროსოვერზე).

Упражнение-кроссовер1

ხელების შეერთება კროსოვერზე განგაშლის ალტერნატიული ვარჯიშია. ეს არ არის ბაზისური, ეს არის იზოლირებული ვარჯიში და მკერდის კუნთს პრაქტიკულად არ ზრდის. ამიტომ დამწყებებისთვის ეს ვარჯიში ნაკლებად ეფექტურია. საწყისი მდგომარეობა: მოკიდეთ ხელი სახელურებს და დადექით ტრენაჟორის ცენტრში ბლოკებს შორის, ცენტრი არის ტრენაჟორზე დამონტაჟებული აზიდვის ღერძის ქვეშ. ცენტრის შესარ ჩევად უყურეთ სარკეში, ან [სრულად ნახვა]

onolimpic

მუცლის კუნთების აგებულება.

მუცლის კუნთი

მუცლის კუნთები იყოფა მუცლის წინა, უკანა და გვერდითი კედლის კუნთებად. მუცლის წინა კედლის კუნთებია მუცლის სწორი კუნთი და პირამიდული კუნთი, რომელიც ხრის ტანს წინისაკენ; მუცლის უკანა კედლის კუნთს მიეკუთვნება წელის კვადრატული კუნთი, რომელიც მდებარეობს მუცლის უკანა კედელზე და გამოყოფილია ზურგის ღრმა კუნთებისაგან, მონაწილეობს ხერხემლის სვეტის წელის ნაწილის გვერდით გადახრაში. მუცლის [სრულად ნახვა]

onolimpic

ყველაფერი შტანგით ჩაჯდომებზე.

03bff6_494458704dcb4a86919252b4327905eb_mv2

დღეს ჩვენ ვისაუბრებთ ჩაჯდომებზე, უფრო ზუსტად თუ როგორ ვისწავლოთ სწორად შტანგით ჩაჯდომები. ჩაჯდომები შტანგის ამოწევასთან ერთად არის ყველაზე მნიშვნელოვანი ვარჯიში ბბ-ში, რადგან ამ ვარჯიშში ჩართულია ყველაზე ბევრი და დიდი კუნთის ჯგუფები და ამიტომ თქვენი შედეგი მნიშვნელოვნად არის დამოკიდებული იმაზე, თუ რამდენად კარგად აითვისებთ შტანგით ჩაჯდომების შესრულების ტექნიკას. არსებობს 3 სტილის [სრულად ნახვა]

onolimpic

ფულბოდი – სავარჯიშო პროგრამა მთელი სხეულისათვის (ერთ ვარჯიშზე).

Full-Body-Strength-Training-pic

ბბ-ში მნიშვნელოვანია რამდენად სწორად დაიწყებთ ვარჯიშს, რადგან არასწორად შედგენილმა საწყისმა სავარჯიშო პროგრამამ შეიძლება შეგიქმნათ ჯანმრთელობის პრობლემები, არ მოგიტანოთ შედეგი და გული აგიცრუოთ ვარჯიშზე. დროთა განმავლობაში პროგრამა უნდა იცვლებოდეს, რადგან ორგანიზმი ადვილად ეგუება ერთფეროვან ვარჯიშს და პროგრამა არაეფექტური ხდება. პირველივე ვარჯიშებიდან არ დაიწყოთ ორგანიზმის მაქსიმალური დატვირთვა, ინტენსიურობა გაზარდეთ თანდათანობით. სწორედ ასეთი [სრულად ნახვა]

onolimpic

ნახშირწყლების კლასიფიკაცია.

shutterstock_430565551

ნახშირწყალი შედგება ნახშირბადისა და წყლისგან, ქიმიური ფორმულაა Cx(H2O)y. ნახშირწყლები ორგანიზმში წარმოადგენს ადვილად ხელმისაწვდომ ენერგიის წყაროს. თუმცა ნახშირწყლების რაოდენობა ორგანიზმში არსებული საერთო ენერგეტიკული მარაგების მხოლოდ 2%-ს შეადგენს, მაშინ როცა ენერგიის მარაგის 80%-ს შეადგენს ცხიმის მარაგი და 18%-ს კუნთში არსებული ცილები. ჩვენი ორგანიზმი პირველ რიგში ენერგიის წყაროდ იყენებს ნახშირწყლებს და მხოლოდ ნახშირწყლების [სრულად ნახვა]