ფიტნეს-ცენტრ “თიდანი + ” – ში მომსახურების ტარიფები.

👉აბონიმენტების ტარიფები მწვრთნელის მომსახურებასთან ერთად: ➤დღიურად – 10 ლარი ➤ 1 თვიანი აბონიმენტი – 80 ლარი ➤ 2 თვიანი აბონიმენტი – 120 ლარი ➤ 3 თვიანი აბონიმენტი – 180 ლარი ➤ 6 თვიანი აბონიმენტი – 300 ლარი ➤ 1 წლიანი აბონიმენტი – 500 ლარი ➤ სტუდენტური ფასდაკლება: ერთთვიანი აბონიმენტი – [სრულად ნახვა]

onolimpic

ფიტნეს ინსტრუქტორის კურსები ონლაინ.

🔴 ირაკლი კენჭოშვილის ფიტნესის სკოლა აცხადებს მიღებას ფიტნეს ინსტრუქტორის/პერსონალური მწვრთნელის შემსწავლელ ონლაინ კურსებზე 👨‍🏫 👨‍🎓თეორიული ცოდნის გაღრმავება/პრაქტიკული გამოცდილება დამწყები და მოქმედი ფიტნეს ინსტრუქტორებისთვის. 🔴 ვისაც გადაწყვეტილი გაქვთ საფუძვლიანად დაეუფლოთ ფიტნეს-ინსტრუქტორის პროფესიას, შეგიძლიათ ინტერნეტით ონლაინ რეჟიმში დარეგისტრირდეთ ფიტნეს ინსტრუქტორის/პერსონალური მწვრთნელის შემსწავლელ კურსებზე. სამი თვის განმავლობაში თქვენ გაივლით თეორიულ მასალას და კლიენტთან მუშაობის პრაქტიკას. 3 [სრულად ნახვა]

onolimpic

ფიტნეს-კონსულტაცია ონლაინ საზღვარგარეთ მცხოვრები ჩვენი თანამემამულეებისთვის.

ონლაინ – კონსულტაცია ფიტნესთან (გახდომა, სწორი კვება, სხეულის კორექცია, ხერხემლის და სახსრების პრობლემები და სხვ.) დაკავშირებით საზღვარგარეთ მცხოვრები ჩვენი თანამემამულეებისთვის: ვისაც გაქვთ შეკითხვები და გჭირდებათ ონლაინ – კონსულტაცია გაწევრიანდით ჯგუფში ფიტნეს რჩევები ემიგრანტებისთვის ეს ჯგუფი შექმნილია ფიტნეს ცენტრ თიდანი + – ის მიერ ქართველი ემიგრანტებისთვის. ემიგრანტებს ხშირ შემთხვევაში უწევთ რთულ [სრულად ნახვა]

onolimpic

სავარჯიშო პროგრამის შედგენა და სწორ კვებაზე ინდივიდუალური კონსულტაცია.

⭐⭐⭐ ვისაც გაქვთ შეკითხვები, ან გჭირდებათ უ ფ ა ს ო ონლაინ – კონსულტაცია ფიტნესთან (გახდომა, სწორი კვება, სხეულის და წონის კორექცია, მასის მომატება) დაკავშირებით მომწერეთ პირადში Irakli Kenchoshvili 🛑  სურვილის შემთხვევაში შეგიძლიათ მიიღოთ ფ ა ს ი ა ნ ი კონსულტაცია პროფესიონალი მწვრთნელებისაგან. თუ გსურთ სახლის პირობებისთვის ინდივიდუალური სავარჯიშო პროგრამის [სრულად ნახვა]

onolimpic

განტელების წოლჭიმი იატაკზე.

საწყისი მდგომარეობა: ვზივართ იატაკზე, განტელები გვიწყვია ბარძაყებზე, ვწვებით ზურგზე და იმავე დროს ბარძაყების დახმარებით ვწევთ განტელებს. კეფა, ბეჭები და დუნდულები გვიდევს იატაკზე, ფეხები მუხლებში მოხრილი, ხელები გამართული მკერდის თავზე. შეაერთეთ ბეჭები და გქონდეთ შეერთებული მთელი ვარჯიშის მანძილზე. ეცადეთ წელი ეხებოდეს იატაკს, ან ქონდეს ბუნებრივი ნადრეკი. შესრულების ტექნიკა: ჩასუნთქვისას განზე ვშლით [სრულად ნახვა]