როგორ ჯობია ივარჯიშონ ქალებმა იმისათვის, რომ გახდნენ.

ადამიანების უმეტესობას აწუხებს სიმსუქნე და ებრძვის ზედმეტ წონას, თავიდანვე გეტყვით, რომ გახდომისთვის სულაც არ არის აუცილებელი ფიტნეს დარბაზში ვარჯიში და აი რატომ:. 👉 მთავარი მიზეზი, რის გამოც ქალების ფორმები უარესდება, არის კანქვეშა ცხიმი და იმისათვის, რომ გაიუმჯობესონ და დაუბრუნდნენ ძველ ფორმებს, საჭიროა ამ ცხიმის მოშორება, ან უფრო ზუსტად დაწვა.ეხლა ვნახოთ [სრულად ნახვა]

onolimpic

წინასააღდგომო რეკომენდაციები ჯანსაღ კვებაზე.

დადგა დრო შეგახსენოთ ზოგიერთი რეკომენდაცია  დაბალანსებულ სწორ კვებაზე. აღდგომის ბრწყინვალე დღესასწაულის დროს საჭიროა მაჯისცემაზე გედოთ ხელი, რათა დღესასწაულის შემდგომ არ გქონდეთ პრობლემები წონის მატებასთან და კუჭნაწლავის სისტემასთან. გაღვიძებისთანავე დალიეთ 250გ თბილი წყალი. ძირითადი კვებების მიღების წინ ნახევარი საათით ადრე დალიეთ ერთი ჭიქა წყალი. დანარჩენი წყლის რაოდენობა მიიღეთ კვებეს შორის. საუზმე [სრულად ნახვა]

onolimpic

ერბო უნიკალური პროდუქტი ჩვენი ჯანმრთელობისთვის.

ერბო წარმოადენს ყველაზე ძვირფას საკვებ პროდუქტს. ინდოეთში თვლიან რომ ეს ოქროს ცხიმი თითოეული ოჯახის სამზარეულოში უნდა იყოს  . ერბო არის გადამდნარი კარაქი. რით განსხვავდება ერბო კარაქისან? კარაქი დნობის პროცესში გადის სხვადასხვა ეტაპებს. კარაქში არსებული ცილა – კაზეინი და შაქარი – ლაქტოზა გამოეყოფა ცხიმოვან მასას და ილექება ჭურჭელის ძირში, წყალი ორთქლდება. [სრულად ნახვა]

onolimpic

როგორ გავიგოთ, ვართ თუ არა მსუქანი და როდის უნდა დავიწყოთ გახდომა?

უმეტეს შემთხვევებში ადამიანებმა არ იციან, როდის უნდა დაიწყონ გახდომა. ზოგიერთს საერთოდ არ სჭირდება გახდომა და მაინც იწყებს დიეტას, ზოგი კი სანამ 100 კილოს არ გასცდება და სანამ დიაბეტი, ინსულტი, ინფარქტი ან ჯანმრთელობის სხვა პრობლემა არ შეაწუხებს, მანამდე არც კი ფიქრობს, რომ დროა დაიწყოს წონის დაკლებაზე ზრუნვა. და მაინც, როგორ უნდა [სრულად ნახვა]

onolimpic

4 ფაქტორი, რომლის გარეშეც კუნთი არ იზრდება. პრაქტიკული ნაწილი.

თუ სპორტსმენს აქვს ჟანგვადი ბოჭკოების მეტი %-ლი შემცველობა, მაგ. ციკლური სპორტის სახეობებში, სადაც გამძლეობაა საჭირო, მათთვის ჩვეულებრივი ძალისმიერი ვარჯიში არ არის ეფექტური. მისი კუნთის ბოჭკოები არ დაიჟანგება. პირიქით იქნება ბბ-ის შემთხვევაში, მას შეიძლება ქონდეს სულ 5% ჟანგვადი ბოჭკოები, მისთვის ჟანგვად ბოჭკოებზე ვარჯიში არის არაეფექტური. 5%-ის ჰიპერტროფია რომც მოხდეს, არ იქნება [სრულად ნახვა]