მოტივაცია და გახდომა. როგორ ვიპოვოთ სწორი მოტივაცია წონის დაკლებისთვის. (მეორე ნაწილი)

რა მიზანიც არ უნდა დაისახოთ – წონაში დაკლება, ახალი ენის შესწავლა, სამუშაოს შეცვლა – ყოველთვის უნდა დაიწყოთ სწორი მოტივაციით, რადგან სწორი მიდგომა წარმატების საწინდარია! წონის დაკლებისთვის სწორი მოტივაციის პოვნა უკვე გარანტიაა, რომ თქვენ მიაღწევთ თქვენს მიზანს და წონაში დაიკლებთ ზუსტად ისე, როგორც თქვენ ჩაიფიქრეთ.   წონაში დაკლების მოტივაციის ძირითადი ტიპები. [სრულად ნახვა]

onolimpic

რა არის მოტივაცია? (პირველი ნაწილი)

ყოველდღიურად უამრავი ჭარბწონიანი ადამიანი იწყებს გახდომას, მაგრამ უმრავლესობა ვერ აღწევს მიზანს, მათ არ ყოფნით ნებისყოფა და იმედგაცრუებულები ანებებენ თავს სიმსუქნესთან ბრძოლას. ხშირად ამის მთავარი მიზეზი არის მოტივაციის არარსებობა.   რა არის მოტივაცია? მოტივაცია არის მამოძრავებელი ძალა, რომელიც ხელს გვიწყობს რაიმეს მიღწევაში. მოტივაციის გარეშე არ იქნებოდა კაცობრიობის პროგრესი.  იმისათვის, რომ რამეს [სრულად ნახვა]

onolimpic

ცხიმების მნიშვნელობა ჯანმრთელობისთვის და წონის კლების პროცესში, დაბალცხიმიანი დიეტების ზიანი.

        ადამიანების უმრავლესობა წონაში დაკლების მიზნით  გადადის მკაცრ დიეტაზე და რაციონში  მაქსიმალურად ზღუდავს  ცხიმების მიღებას.  ისინი  ფიქრობენ, რომ ცხიმები ძალიან მავნებელია, ასუქებს და  მათი შეზღუდვით  უკეთესად დაწვავენ ორგანიზმში ცხიმს და დაიკლებენ წონაში. მათ არ იციან, რომ უცხიმო დიეტა ყველაზე მავნებელია ორგანიზმისთვის. რა ფუნქცია აქვს  ცხიმებს  ჩვენი  ორგანიზმისთვის  და რატომ არის [სრულად ნახვა]

onolimpic

ვეგეტარიანობა. რა უნდა ვიცოდეთ ვეგეტარიანობაზე.

ვეგეტარიანობა – არის კვება მხოლოდ მცენარეული საკვებით ან მცენარეული საკვებითა და კვერცხით, რძითა და რძის ნაწარმით, რომელიც გამორიცხავს, ან ზღუდავს ცხოველური წარმოშობის პროდუქტების გამოყენებას. ვეგეტარიანელები უარს ამბობენ ხორცზე (ფრინველის, თევზის და ზღვის პროდუქტების ჩათვლით). არსებობს ვეგეტარიანობის სხვადასხვა სახეობები. მისი ყველაზე მკაცრი ნაირსახეობაა ვეგანიზმი – ნებისმიერი ცხოველური წარმოშობის პროდუქტის უარყოფა, რძის [სრულად ნახვა]

onolimpic

ნუშის რძე და ჩიას პუდინგი ნუშის რძით.

      ნუშის რძეს ძალინ სასიამოვნო გემო აქვს.  ნუშის რძე შეიცავს  მცენარეული ცხიმს, ნახშირწყალს,  კალციუმს, მარგანეცს, მაგნიუმს, ცინკს, რკინას, სელენს, სპილენძს, ფოსფორს, B ჯგუფის ვიტამინებს.   ნუშის რძე მასში შემავალი A ვიტამინის წყალობით აუმჯობესებს მხედველობას.  ერთი ჭიქა ნუშის რძე შეიცავს E ვიტამინის დღიური ნორმის 50%-ს. ეს არის ანტიოქსიდანტი, რომელიც განსაკუთრებით სასარგებლოა კანისთვის. [სრულად ნახვა]