ტალღური პერიოდიზაცია 2.

Undulating_periodisation (1)

ტალღური პერიოდიზაცია პერიოდიზაციის შედარებით ახალი ვარიანტია. მაგალითისთვის ავიღოთ შტანგით ჩაჯდომა. ეს ვარიანტი შეგიძლიათ გამოიყენოთ როცა ვარჯიშობთ ჩაჯდომებზე კვირაში 3-ჯერ, 2-ჯერ ან სულაც ერთხელ, ამას მნიშვნელობა არ აქვს, მთავარი პრინციპი იგივეა ყველა შემთხვევაში. დავუშვათ ვარჯიშობთ კვირაში 3-ჯერ. თავიდან ვიწყებთ ვარჯიშს ბოდიბილდინგის სტილში – მასაზე, 8-12 გამეორება 3-4 სერიაში. მეორე ვარჯიში იქნება [სრულად ნახვა]

onolimpic

როგორ უნდა მივიღოთ ბცაა და პროტეინი ვარჯიშამდე.

website_-on_gold_standard_bcaa_whey_protein

მოდით ჯერ ვნახოთ რით განსხვავდებიან ერთმანეთისგან ბცაა და პროტეინი. ჩვენი კუნთები შედგება 20 ამინომჟავისაგან, აქედან 8 შეუცვლელი ამინომჟავაა. შეუცვლელი ამინომჟავების სინთეზს ვერ ახდენს ორგანიზმი და ჩვენ მას ვიღებთ გარედან, საკვებიდან. შრატის იზოლატი შეიცავს ყველა ოცივე ამინომჟავას, რომელიც ჩვენ გვჭირდება კუნთის მშენებლობისთვის, ხოლო ბცაა-ში არის მხოლოდ 3 შეუცვლელი ამინომჟავა – ლეიცინი, [სრულად ნახვა]

onolimpic

რა არის ოსტეოქონდროზი, ხერხემლის მალთაშუა დისკის პროტრუზია და თიაქარი. დისკოზი და მისი პრევენცია.

gryja_2_3

ხერხემალი შედგება მალებისგან და მალთაშუა დისკებისგან, რომლებიც ერთმანეთთან სახსროვან-მყესოვანი აპარატითაა დაკავშირებული. მალთაშუა დისკი ხრტილოვანი ქსოვილია, რომლის შიგნით ჟელესმაგვარი ნივთიერება ე.წ. პულპოზური ბირთვია მოთავსებული, გარედან კი ამ ბირთვს ფიბროზული რგოლი აკრავს. როდესაც დისკი ზედმეტ დატვირთვას ექვემდებარება, ფიბროზული რკალი თანდათანობით იშლება. ამ პროცესს ოსტეოქონდროზი ეწოდება. ზურგის ტკივილი. ოსტეოქონდროზი. ოსტეოქონდროზი აზიანებს მალთაშუა დისკს. [სრულად ნახვა]

onolimpic

ტრიცეპსის ვარჯიშები. ფრანგული ჭიმი. ხელების გაშლა ზედა ბლოკის ტრენაჟორზე.

hqdefault (2)

ტრიცეპსი – მხრის სამთავა კუნთი, აქვს სამი თავი: გრძელი, გვერდითი (ლატერალური) და მედიალური. ძირითადი ფუნქცია – წინამხარის გაშლა იდაყვის სახსარში. ტრიცეპსები, ისევე როგორც სხვა კუნთები უკეთესად ვითარდება ბაზისური ვარჯიშებით, მაგ. წოლჭიმი ვიწრო მოჭიდებით და ორძელზე აზიდვები. იზოლირებული ვარჯიშები ტრიცეპსზე: 1. ფრანგული ჭიმი (ჟიმი). თუ შტანგის გრიფი ჩამოგვაქვს შუბლთან, მაშინ უფრო [სრულად ნახვა]

onolimpic

სხეულის ასიმეტრიის გასასწორებელი სტატიკური გაწელვები.

content_Комплекс_упражнений_для_здоровья_и_омоложения10

ეს კომპლექსი გაგიძლიერებთ კუნთებს ხერხემლისა და კისრის გარშემო, რაც საშუალებას მოგცემთ აღმოფხვრათ სქოლიოზი, კიფიზი და ოსტეოქონდროზი. ასევე მისი სისტემატიური შესრულება გაახალგაზრდავებს თქვენს სხეულს. ამ კომპლექსის გამორჩეული თვისება არის ის, რომ გავლენას ახდენენ არა თავად ვარჯიშები, არამედ მათი შესრულების სპეციფიკა, თანაფარდობა: ისინი უნდა შესრულდეს უფრო მეტჯერ და უნდა გაკეთდეს უფრო ხანგრძლივი [სრულად ნახვა]