5+2 ყველაზე ეფექტური საბაზისო ვარჯიშები კუნთის მასის მომატებისთვის.

bazovie-uprajnenenia

1. შტანგით ჩაჯდომები.
2. შტანგის ამოწევა. ( ტიაგა )
3. წოლჭიმი. ( ჟიმ ლოჟა )
4. ჯარისკაცის ჭიმი. ( არმეისკი ჟიმი, შტანგის აწევა თავს ზევით ფეხზე მდგომი )
5. შტანგით ბიცეპსი.

+

6. ღერძზე აზიდვები.
7. ორძელზე აზიდვები.

შეგიძლიათ აკეთოთ მარტო ეს ვარჯიშები და მიიღოთ შესანიშნავი შედეგი, თუ მუდმივად მოუმატებთ სავარჯიშო წონებს.

როგორ ვივარჯიშოთ ამ პროგრამით.

თუ ერთ დღეს გააკეთებთ ყველა ვარჯიშს, მაშინ კვირაში 2-ჯერ, ან მაქსიმუმ 3-ჯერ ივარჯიშეთ. ვარჯიშები გააკეთეთ 3-4 სერიაში, 6-12 გამეორების ფარგლებში პირამიდის პრინციპით. იმ შემთხვევაში, თუ ვერ ასწრებთ აღდგენას, შეგიძლიათ ვარჯიშები გაანაწილოთ 2 დღეზე, მოზიდვა-აკვრის პრინციპით. ერთ დღეს ვაკეთებთ ვარჯიშებს მოზიდვაზე, მაგ. ჩაჯდომები, შტანგის ამოწევა, ღერძზე აზიდვები, შტანგით ბიცეპსი და მეორე დღეს ვარჯიშები აკვრაზე: წოლჭიმი, ჯარისკაცის ჭიმი, ორძელზე აზიდვები. შემდეგ ვარჯიშზე ვუბრუნდებით ისევ მოზიდვის ვარჯიშებს.

ავტ. ირაკლი კენჭოშვილი – ფიტნეს-ცენტრ „თიდანის“ პერსონალური მწვრთნელი.

⭐ ⭐ ⭐ ვისაც გინდათ ჩემი პირადი მეთვალყურეობის ქვეშ ვარჯიში, უნდა მოხვიდეთ ფიტნეს-ცენტრ „თიდანის“ ფილიალში ყაზბეგის გამზ. 11ა, მეტრო სამედიცინოსთან, ან დამიკავშირდეთ ტ. 5 93 39 02 23

დამწყებებისთვის ჩემი სხვა პოსტები შეგიძლია ნახო http://tidani.ge/?cat=34

თუ მოგეწონა ეს პოსტი, გაუზიარე მეგობრებს და არ დაგავიწყდეს ჩემი ფეისბუქის გვერდის “ფიტნეს-ინსტრუქტორის რჩევები” – ის დალაიქება.

Facebook Comments

კომენტარის დატოვება