4 ფაქტორი, რომლის გარეშეც კუნთი არ იზრდება.

საუბარია ცილის სინთეზის ფაქტორებზე. ყველა ცილოვანი სტრუქტურის სიცოცხლისუნარიანობა არის ხანმოკლე. ჰომეოსტაზის მდგომარეობაში ცილის სტრუქტურების ანაბოლიზმის და კატაბოლიზმის პროცესები არის წონასწორობაში – ანაბოლიზმის პროცესი მიმდინარეობს მუდმივად, მაშინაც კი, როცა ადამიანი კომაშია, რადგან ცილის სინთეზი რომ არ ხდებოდეს, ის უბრალოდ დაიღუპებოდა. ჩვენი ვარჯიშით უნდა გავაძლიეროთ ანაბოლური და შესაბამისად შევანელოთ კატაბოლური პროცესები. თუ [სრულად ნახვა]

onolimpic

რატომ ითვლება შაქარი სახიფათო პროდუქტად.

საყოველთაოდ ცნობილია რომ შაქარი ასუქებს, სიმსუქნე კი 21 საუკუნის ერთ ერთი პრობლემაა. შაქრის მომხმარებელი ადამიანი საშუალოდ წელიწადში  ერთ ტომარა  შაქარს იღებს.  შაქარი რამდენიმენაირია, უმრავლესობა თეთრ შაქარს იყენებს. ის მაღალკალორიული პროდუქტია და მას არაერთი საფრთხის გამოწვევა შეუძლია. ორგანიზმში შაქრის შეწოვა- ათვისება ძალიან სწრაფად ხდება. როდესაც ზედმეტი  შაქარი შედის ორგანიზმში, ორგანიზმს არ [სრულად ნახვა]

onolimpic

ცელულიტი – ლიპოდისტროფია.

ცელულიტი უმეტეს შემთხვევაში უჩნდებათ ქალებს , რადგან ქალებს  მამაკაცებისგან განსხვავებული ჰორმონალური ფონი აქვთ. ცელულიტი აქვს ნებისმიერ ქალს რომელსაც აქვს ჭარბი წონა. ასაკის და წონის მატებასთან ერთად  ორგანიზმში იმატებს ცელულიტის რაოდენობაც. ცელულიტს სამედიცინო ენაზე ლიპოდისტროფია ქვია.    რომ გავიგოთ რა არის ცელულიტი უნდა ვიცოდეთ რა ხდება კანქვეშ განლაგებული ცხიმოვანი ქსოვილის  უჯრედებში. [სრულად ნახვა]

onolimpic

კარდიო ტესტი მოვარჯიშეებისთვის.

სანამ დაიწყებთ ვარჯიშს, უნდა შეამოწმოთ რამდენად არის მზად თქვენი ორგანიზმი დატვირთვებისათვის. ტესტი – ფუნქციონალური ცდა. აიღეთ წამზომი, დაჯექით სკამზე და დაისვენეთ 3 წუთი. დათვალეთ პულსი 15 წამში და გაამრავლეთ 4-ზე, ეს არის თქვენი გულისცემა მშვიდ მდომარეობაში (ჩაიწერეთ ეს მონაცემი). ადექით და გააკეთეთ 20 ღრმა ჩაჯდომა ხელებით წინ 30 წამის განმავლობაში. [სრულად ნახვა]

onolimpic

ძალის მომატების ჯიმ ვენდლერის სისტემა 5 3 1.

ეს არის ძალის მომატების კიდევ ერთი კარგი სისტემა, რომელიც შეუძლიათ გამოიყენონ სამჭიდელებმაც. ერთი ციკლი შედგება 4 კვირისაგან, ყოველ მომდევნო კვირას ვუმატებთ წონას 2.5 კგ-ს არმიულსა და წოლჭიმში, 5 კგ-ს ჩაჯდომასა და ამოწევაში. პროცენტები აღებულია ერთჯერადი მაქსიმალური მაჩვენებლიდან თითოეულ ვარჯიშში. სისტემის ავტორის რჩევით ათვლა ჯობია დავიწყოთ მაქსიმალური მაჩვენებლის 90%-იდან, ანუ თუ [სრულად ნახვა]