ჭარბი წონა და მეტაბოლური სინდრომი

ჭარბი წონა და სიმსუქნე არის  ქრონიკული მეტაბოლური დაავადება, რომელიც იწვევეს ნივთიერებათა ცვლის, მათ შორის ნახშირწყლოვანი  და ლიპიდური ცვლის დარღვევას, ჰორმონალური დისბალანსის განვითარებას, რასაც მივყავართ სხვადასხვა სერიოზულ ქრონიკულ დაავადებებამდე: გულსისხლძარღვთა, ნერვიული, კუჭნაწლავის, ენდოკრინული, ძვალსახსროვანი სისტემების პრობლემებამდე , რაც თავის მხრივ აზიანებს ადამიანის ცხოვრების ხარისხს. არასწორი კვებითი ჩვევებიდან და არასწორი რაციონიდან ადამიანებს [სრულად ნახვა]

onolimpic

როგორ მოვიხსნათ ტკბილზე დამოკიდებულება.

საყოველთაოდ ცნობილია რომ ტკბილეულობა ასუქებს, სიმსუქნე კი ამ საუკუნის ერთ ერთი პრობლემაა. ტკბილეულობის მომხმარებელი ადამიანი საშუალოდ წელიწადში  ერთ ტომარა  შაქარს იღებს. შაქარი ცალსახად ცუდი და საშიში პროდუქტია ნებისმიერი ადამიანისთვის. შაქარი ისევე მეტაბოლიზდება ღვიძლში და ტვინში როგორც ალკოჰოლი და ნარკოტიკი, რასაც საბოლოოდ მივყავართ ღვიძლის და ტვინის სერიოზულ პრობლემებამდე. თუ თქვენ შაქრის [სრულად ნახვა]

onolimpic

დილის უმადობა და საუზმის მნიშვნელობა.

ძალიან კარგია, როდესაც დილით გაღვიძებიდან მალე მადა გიძლიერდებათ და საუზმე გინდებათ. ეს იმის მაუწყებელია რომ თქვენი კუჭნაწლავის სისტემა აქტიურია და დილიდან კარგად გამოგეყოფათ ნაღვლის წვენი. ცუდია, როდესაც დილიდან მადა დაქვეითებული გაქვთ და საუზმის მირთმევა არ გინდებათ. ეს იმას ნიშნავს რომ თქვენი კუჭნაწლავის სისტემაში მიმდინარე პროცესები შენელებულია და ნაღვლის წვენის გამოყოფაც [სრულად ნახვა]

onolimpic

როგორ ჯობია ივარჯიშონ ქალებმა იმისათვის, რომ გახდნენ.

ადამიანების უმეტესობას აწუხებს სიმსუქნე და ებრძვის ზედმეტ წონას, თავიდანვე გეტყვით, რომ გახდომისთვის სულაც არ არის აუცილებელი ფიტნეს დარბაზში ვარჯიში და აი რატომ:. 👉 მთავარი მიზეზი, რის გამოც ქალების ფორმები უარესდება, არის კანქვეშა ცხიმი და იმისათვის, რომ გაიუმჯობესონ და დაუბრუნდნენ ძველ ფორმებს, საჭიროა ამ ცხიმის მოშორება, ან უფრო ზუსტად დაწვა.ეხლა ვნახოთ [სრულად ნახვა]

onolimpic

წინასააღდგომო რეკომენდაციები ჯანსაღ კვებაზე.

დადგა დრო შეგახსენოთ ზოგიერთი რეკომენდაცია  დაბალანსებულ სწორ კვებაზე. აღდგომის ბრწყინვალე დღესასწაულის დროს საჭიროა მაჯისცემაზე გედოთ ხელი, რათა დღესასწაულის შემდგომ არ გქონდეთ პრობლემები წონის მატებასთან და კუჭნაწლავის სისტემასთან. გაღვიძებისთანავე დალიეთ 250გ თბილი წყალი. ძირითადი კვებების მიღების წინ ნახევარი საათით ადრე დალიეთ ერთი ჭიქა წყალი. დანარჩენი წყლის რაოდენობა მიიღეთ კვებეს შორის. საუზმე [სრულად ნახვა]